רכבות לאגם גארדה

איך מגיעים לאגם גארדה ברכבת?

מידע כללי

רכבות של החברה טרנאיטליה מגיעות אל אגם גארדה מהערים הגדולות של איטליה.
אין שום צל של ספק שרכבת היא הדרך המהירה והנוחה ביותר להגיע אל האגם, במיוחד כשמדובר במרחקים גדולים. רק כדי לסבר את האוזן, נסיעה מרומא לאגם גארדה יכולה להיות מהירה עד כדי כמעט 4 שעות, בעוד באוטובוס נסיעה זו תקח לכם כ-12 שעות! אך על נוחות זו משלמים במחיר, ולרוב הרכבות הן יקרות יותר מאוטובוסים ליעדים המקבילים. ההבדל במחיר יכול להיות גדול, אך במספר מקרים ההבדל בין הרכבת לבין האוטובוס הוא זניח, כמו במקרה של אותה נסיעה רומא – פסקיירה דל גארדה, בו המחיר הוא כמעט זהה אך זמן הנסיעה ברכבת הוא שליש מזה של האוטובוס, ולכן אנחנו ממליצים תמיד להשוות בין המחירים לפני שמקבלים החלטה.

באגם גארדה יש שתי עיירות רלוונטיות בהן יש תחנת רכבת, שתיהן בדרום האגם (והן גם די קרובות זו לזו)- הראשונה היא פסקיירה דל גארדה והשניה היא דסנזאנו דל גארדה, משתיהן יש אוטובוסים אל הגדה המערבית של האגם. פסקיירה מעניינת כעיירה ששווה לבקר בה בפני עצמה, וכדאי להגיע אליה אם אתם לנים בחלק המזרחי של האגם. דסנזאנו מתאימה אם אתם לנים בה או בחלק המערבי של האגם, אך אין בה ייחודיות מעניינת (מבחינת ביקור) יותר מכל עיירה אחרת באגם. היא מתאימה ללינה למי שלא מטייל עם רכב ומסתמך על תחבורה ציבורית ולמשפחות (למידע נוסף על מלונות בדסנזאנו דל גארדהמלונות בפסקיירה דל גארדה ומלונות באגם גארדה), וכך גם פסקיירה. אל החלק הצפוני של האגם לא מגיעות רכבות, ויש להמשיך לשם באמצעות המעבורת ששטה בתוך האגם, ברכב או באוטובוס (למידע נוסף על תחבורה באגם גארדה).

רכבת הפריצ׳יארג׳נטו המהירה של חברת טרנאיטליה (צילום: Matthew Nicholsרישיון)

יעדים ראשיים

זמן הנסיעה כשעה וחצי.

לבדיקת מחירים והזמנת כרטיסים לחצו כאן

זמן הנסיעה הוא כעשרים דקות.

לבדיקת מחירים והזמנת כרטיסים לחצו כאן

זמן הנסיעה הוא כחמישים דקות.

לבדיקת מחירים והזמנת כרטיסים לחצו כאן

זמן הנסיעה הוא שעתיים עד שעתיים וחצי.

לבדיקת מחירים והזמנת כרטיסים לחצו כאן

זמן הנסיעה הוא 2:45 שעות עד 3:15 שעות.

לבדיקת מחירים והזמנת כרטיסים לחצו כאן

זמן הנסיעה הוא 4:15 שעות עד 5 שעות.

לבדיקת מחירים והזמנת כרטיסים לחצו כאן




הוזלת עלויות

כיצד תוכלו להוזיל את עלויות הרכבת?

  • הזמנה מראש– עדיף להזמין את הכרטיס מראש על מנת להבטיח לעצמכם מקום ברכבות הזולות יותר. למרות שמדובר באותו קו ואותם יעדים, יש הפרשים גדולים בין המחירים (לפעמים פי שתיים ואף יותר), רכבות אשר יוצאות מתחנת המוצא בשעות שונות מחירן יהיה שונה, מחלקות הנסיעה שונות, וכמו כן זמני ההגעה יהיו שונים. אפילו יומיים שלושה מראש יכולים לעשות הבדל כלשהו, אבל בעונת התיירות הכבדה של הקיץ כדאי במיוחד לתכנן לפני.
  • התגמשות בזמנים– לרכבות שיוצאות בזמנים שונים יש מחירים שונים, לכן אם אינכם צריכים להגיע ולצאת בשעה מסוימת, אפשר לבחור את הרכבת הזולה ביותר ולהתגמש בזמן היציאה שלה.
  • הזמנה ישירה מהחברה– אם תזמינו ישירות דרך אתר האינטרנט של TRENITALIA תוכלו למצוא את המחירים הזולים ביותר. שימו לב- למרות שהאתר הוא באנגלית, שמות הערים בחיפוש יהיו באיטלקית, כלומר בשביל פירנצה יש לחפש Firenze- שמה של העיר באיטלקית, ולא את השם באנגלית Florence. אותו דבר לגבי Roma (ולא Rome), טורינו Torino (ולא Turin) וכו׳.

אינטרנט אלחוטי ברכבות

ברכבות מסוג פרצ׳רוסה (Frecciarossa) ופריצ׳יארג׳נטו (Frecciargento) יש חיבור לאינטרנט אלחוטי בחינם, בהזדהות באמצעות הכנסת מספר פלאפון מקומי אליו ישלח סמס לזיהוי, או באמצעות כרטיס אשראי (בתשלום של סנט אחד בלבד) ופרטי משתמש ישלחו אל המייל. בעזרת פרטים אלו שישלחו אליכם לפלאפון או למייל תוכלו להתחבר ולגלוש חינם למשך 24 שעות בכל הרכבות. לפרטים נוספים באתר של טרנאיטליה.

מפה