טיסות וחבילות לאגם גארדה

איך מגיעים לאגם גארדה ומהו טווח המחירים המומלץ לכרטיס טיסה לאגם גארדה?

נמל התעופה הקרוב ביותר לאגם גארדה הוא נמל התעופה ב-ורונה (VRN – Verona Villafranca Airport)- שנמצא כ-22 ק״מ מהעיירה פסקיירה דל גארדהשבדרום האגם, כ-25 דקות נסיעה ברכב. הטיסות מתל אביב לורונה אינן טיסות ישירות, וכוללות עצירת ביניים אחת או שתיים, בערים כמו פראג, מוסקבה וסלוניקי (במקרה של עצירת ביניים אחת) ואיסטנבול + רומאפריז + איביזה / רומא, בוקרשט + רומא (במקרה של שתי עצירות ביניים).

ישנו נמל תעופה נוסף הקרוב אל האגם (בערך אותו מרחק אבל לכיוון ההפוך)- בברשיה, אך הטיסות אליו מהארץ מתקיימות רק בעונת הקיץ ורק לעתים והן אינן סדירות. בשל כך רבים מהנוסעים בוחרים דווקא לטוס לונציה או לטוס למילאנו ומשם לאסוף רכב שכור לאגם גארדה (אלה שדות תעופה נוחים מאוד להשכרת רכב והם המוקדים העיקריים להשכרת רכב בצפון איטליה – ראו השכרת רכב בונציההשכרת רכב במילאנוהשכרת רכב באיטליהנמל התעופה ונציה ושדות התעופה של מילאנו). יעדים אלה פופלאריים למרות שהם רחוקים מהאגם בגלל שתכיפות הטיסות אליהם מישראל גבוהה.




מנמל התעופה בורונה יש בעונת הקיץ אוטובוסים ישירים לאגם. ישנה גם רכבת מורונה לאגם- אך תחנת הרכבת לא נמצאת בנמל התעופה כי אם במרחק 20 דקות נסיעה ממנו באוטובוס, ובהתחשב בכך שהמרחק בין נמל התעופה לאגם לא רחוק מדי, עדיף לנסוע באוטובוס הישיר מאשר ברכבת (שתצריך גם אוטובוס להגיע אל תחנת הרכבת). מנמלי התעופה שבברשיה, מילאנו וונציה אין רכבת או אוטובוס ישיר מהשדה לאגם גארדה (יש מהערים עצמן אך הן נמצאות כ-30 דקות נסיעה משדה התעופה מארקו פולו וממלפנסה), לכן משדות תעופה אלו אנו ממליצים בעיקר על האופציה של השכרת רכב – היא הנוחה ביותר.  מידע נוסף על תחבורה לאגם גארדה תוכלו לקרוא תחת אוטובוסים לאגם גארדה ורכבות לאגם גארדה.

טווח המחירים המומלץ לכרטיס טיסה לאזור מישראל, הוא בין 240 דולר ל-450 דולר. תלוי בעונה, בעצירות הבניים, וביעד הסופי אותו תבחרו.

המלצות להוזלת מחיר כרטיס הטיסה לאגם גארדה

  • לטוס נגד הזרם, כלומר בחורף. קר, אבל זול בהרבה (גם הטיסה וגם המלון, למידע נוסף – מלונות באגם גארדה).
  • להזמין מראש.
  • מצד שני, לטוס בדקה ה-90. אפשר לסדר חופשה של הרגע האחרון במחירים מצויינים, גם באתרים נוספים כמו גוליבר ואיסתא. בעונות שאינן עונות התיירות זו יכולה להיות אופציה שתצמצם לכם מאוד את עלות החופשה, אך דורשת גמישות וספונטניות.

זמן הטיסה מתל אביב לאגם גארדה

זמן הטיסה לאזור מאוד תלוי ביעד שאתם בוחרים.
הטיסות הקצרות ביותר הן ליעדים אליהן יש טיסה ישירה- כמו מילאנו וונציה, שלוקחות בערך את אותו זמן (שלוש שעות ו-45 דקות למילאנו, שלוש שעות ו-55 דקות לונציה). לזמנים אלה יש להוסיף את הנסיעה לאגם עצמו שלוקחת ברכב שכור בין 1:30 ל-2:30 שעות, תלוי בעונה ובמקום המדוייק באגם אליו אתם נוסעים.
הטיסה לורונה ולברשיה תהיה ארוכה יותר כיוון שאין אליהן טיסות ישירות מישראל ועשויה לקחת כ-10-20 שעות כתלות בשאלה האם טסים עם עצירת ביניים אחת או שתיים.

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: